x
Myths of Work

Myths of Work - Dispel the Misconceptions and Succeed in the World of Work

Taschenbuch, Sprache: Englisch
13,00 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten


Produktdetails  
Verlag Kogan Page
Auflage 2022
Seiten 248
Format 13,5 x 1,9 x 21,6 cm
Gewicht 295 g
Artikeltyp Englisches Buch
Reihe Business Myths
EAN 9781398608573
Bestell-Nr 39860857UA

Produktbeschreibung  

Tackle and debunk the most pervasive myths about work and the workplace to help you get the most out of your career and organization.

Buying a table tennis table will make your staff happier. Working eight hours a day, five days a week, will result in the most productivity. Paying higher salaries will always result in higher motivation. But will it really?

There are a staggering number of myths, stereotypes and out-of-date rules that abound in the workplace. This can make it feel impossible to truly know how to get the most out of your career, your team and your company. In Myths of Work, Ian MacRae take an entertaining and evidence-based look at the most pervasive myths about our working lives, from the serious to the ridiculous, to give you the insight you need to become a better manager in the modern workplace. Fascinating real life case studies from organizations around the world display the myths (and how to overcome them) in practice.

Myths of Work combines business thinking with psychology to give you practical insights, a lively writing style and a handy dip-in-and-out structure to for m your ultimate guide to becoming a better and enlightened manager.

About the Business Myths series...
The Business Myths series tackles the falsehoods that pervade the business world. From leadership and management to social media and the workplace, these accessible books overturn out-of-date assumptions, skewer stereotypes and put oft-repeated slogans to the myth-busting test. Both entertaining and rigorously researched, these books will equip you with the insight and no-nonsense wisdom you need to succeed.

Inhaltsverzeichnis:

Chapter - 00: Introduction;Chapter - 01: Staff should work eight-hour days, Monday to Friday;Chapter - 02: Working from home reduces productivity;Chapter - 03: Social media should never be used at work;Chapter - 04: Listening to music while working is distracting;Chapter - 05: Health and safety is the enemy;Chapter - 06: Surveillance improves performance;Chapter - 07: Creating a Google-style office environment will make staff more innovative;Chapter - 08: Mindfulness is the answer to all problems;Chapter - 09: Neuroscience is the silver bullet to workplace problems;Chapter - 10: Start-ups need a different type of leader to succeed;Chapter - 11: It's better to have higher self-esteem at work;Chapter - 12: We only use 10 per cent of our brain at work;Chapter - 13: Making workplaces sustainable is a burden;Chapter - 14: The best way to motivate people is to pay them more;Chapter - 15: Employees who work the longest hours are the most valuable people;Chapter - 16: People should retire at 65;Chapter - 17: Perfectionists make the best employees;Chapter - 18: Women aren't as competitive as men at work;Chapter - 19: People's personalities can be sorted into categories at work;Chapter - 20: Sexuality and gender should be taken into account at work;Chapter - 21: Millennials are changing the workplace;Chapter - 22: Co-workers should not form romantic relationships;Chapter - 23: Teaching and training are the same;Chapter - 24: Annual appraisals are the best way to measure performance;Chapter - 25: High achievers always make great managers;Chapter - 26: A computer is going to take your job;Chapter - 27: Open-plan offices are always the best option

Mehr Angebote zum Thema  

Verpasse keine Highlights & Aktionen. Jetzt zum Newsletter anmelden.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, willigen Sie damit ein, dass Ihre E-Mail Adresse gespeichert und gemäß Art. 6 Abs. 1 a) DSGVO verarbeitet wird. Einzelheiten zur Speicherung und Nutzung Ihrer Daten finden Sie unter Datenschutz und Datensicherheit. Zur Optimierung unseres Angebots werten wir in anonymisierter Form aus, wie viele Links in unserem Newsletter angeklickt werden. Diese Auswertung lässt keinen Rückschluss auf Ihre Person oder sonstige Ihrer Daten zu und wird nicht mit anderen personenbezogenen Daten oder Bestelldaten verbunden. Die Auswertung der Klickzahlen erfolgt allein zu statistischen Zwecken.
Eine Abmeldung ist jederzeit über einen Link am Ende jeden Newsletters möglich.
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist dadurch aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den ehemaligen gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

3 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Ladenpreis.

4 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

5 Diese Artikel haben leichte Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer oder ähnliches und können teilweise mit einem Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet sein. Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

6 Der Preisvergleich bezieht sich auf die Summe der Einzelpreise der Artikel im Paket. Bei den zum Kauf angebotenen Artikeln handelt es sich um Mängelexemplare oder die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt oder um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis. Der jeweils zutreffende Grund wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt.

7 Der gebundene Preis des Buches wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Preis.

8 Sonderausgabe in anderer Ausstattung, inhaltlich identisch. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den Vergleich Originalausgabe zu Sonderausgabe.

9 Der Preisvergleich bezieht sich auf den Originalpreis eines neuen Exemplares.

Alle Preisangaben inkl. gesetzlicher MwSt. und ggf. zzgl. Versandkosten.