Voodoo Island - Reader. Text in English (Class 7. Level 2)
Verlag | Oxford University Press ELT |
Auflage | 2007 |
Seiten | 64 |
Format | 12,8 x 19,7 x 0,4 cm |
Gewicht | 80 g |
Artikeltyp | Englisches Buch |
Reihe | Oxford Bookworms Library, Stage 2 |
ISBN-10 | 0194790754 |
EAN | 9780194790758 |
Bestell-Nr | 19479075EA |
Informationen zur Titelgruppe:
Ein skrupelloser Unternehmer will auf Tahiti einen alten Friedhof bebauen. Ein Voodoo-Zauberer gebietet ihm auf dramatische Weise Einhalt.
Informationen zum Band:
Spannende Geschichten für Lesende mit Vorkenntnissen (700 Grundwörter): Für diese Erzählweisen werden present perfect, will (future), haveto, must not, could, comparison of adjectives, simple time clauses, tag questions, ask/tell + infinitive
und past continous
benötigt.
Informationen zur Reihe:
Mit Originaltexten und Bearbeitungen klassischer sowie moderner Literatur lädt die Oxford Bookworms Library
zum Lesen ein.
Illustrationen erleichtern die Einführung neuer Vokabeln.
Ein reichhaltiger Aufgabenapparat liefert Übungen und Aktivitäten.
Ein glossary
erklärt alle Wörter, die über die angegebenen Grundwörter hinausgehen.
Kurzbeschreibung:
When Mr Conway starts to build his houses, he makes the terrible mistake of disturbing the sleep of the dead...
Classics, modern fiction, non-fiction and more. Written for secondary and adult students the Oxford Bookworms Library has seven reading levels from A1-C1 of the CEFR.br/br/Mr James Conway wants to make money. He wants to build new houses and shops - and he wants to build them on an old graveyard, on the island of Haiti. There is only one old man who still visits the graveyard; and Mr Conway is not afraid of one old man. But the old man has friends - friends in the graveyard, friends who lie dead, under the ground. And when Mr Conway starts to build his houses, he makes the terrible mistake of disturbing the sleep of the dead...br/br/CEFR A2/B1br/Word count 5,910
Klappentext:
"The most consistent of all series in terms of language control, length, and quality of story." David R. Hill, Director of the Edinburgh Project on Extensive Reading.