x
Who

Who - The A Method for Hiring

Gebundene Ausgabe, Sprache: Englisch
33,20 €
inkl. MwSt. versandkostenfrei!


Produktdetails  
Verlag Penguin Random House
Auflage 2008
Seiten 208
Format 16,1 x 24,2 x 2,0 cm
Gewicht 411 g
Artikeltyp Englisches Buch
ISBN-10 0345504194
EAN 9780345504197
Bestell-Nr 34550419EA

Produktbeschreibung  

In this instant New York Times Bestseller, Geoff Smart and Randy Street provide a simple, practical, and effective solution to what The Economist calls the single biggest problem in business today : unsuccessful hiring. The average hiring mistake costs a company $1.5 million or more a year and countless wasted hours. This statistic becomes even more startling when you consider that the typical hiring success rate of managers is only 50 percent.

The silver lining is that who problems are easily preventable. Based on more than 1,300 hours of interviews with more than 20 billionaires and 300 CEOs, Who presents Smart and Street s A Method for Hiring. Refined through the largest research study of its kind ever undertaken, the A Method stresses fundamental elements that anyone can implement and it has a 90 percent success rate.

Whether you re a member of a board of directors looking for a new CEO, the owner of a small business searching for the right people to make you r company grow, or a parent in need of a new babysitter, it s all about Who. Inside you ll learn how to

avoid common voodoo hiring methods
define the outcomes you seek
generate a flow of A Players to your team by implementing the #1 tactic used by successful businesspeople
ask the right interview questions to dramatically improve your ability to quickly distinguish an A Player from a B or C candidate
attract the person you want to hire, by emphasizing the points the candidate cares about most

In business, you are who you hire. In Who, Geoff Smart and Randy Street offer simple, easy-to-follow steps that will put the right people in place for optimal success.

Rezension:

Seventy percent of the game is finding the right people, putting them in the right position, listening to them, and alleviating what gets in their way. Who is a practical guide to making sure you get the right people to start with! Excellent advice and guide. Robert Gillette, president and CEO, Honeywell Aerospace

Geoff Smart and Randy Street have done an amazing job distilling the best advice from some of the world s most successful business leaders. Wayne Huizenga, founder, Blockbuster Video

A great read it really is all about finding, keeping, and motivating the team. John Malone, chairman, Liberty Media Corporation

The key point in this book is that those of us who run companies should include who decisions near the top of the list of strategic priorities. John Varley, group chief executive, Barclays

Who is the only book you need to read if you are serious about making smart hiring and promotion decisions. It is the most acti onable book on middle- and upper-management hiring that I ve read after twenty years in HR. Ed Evans, executive vice president and chief personnel officer, Allied Waste Industries

I wish I had this book thirty years ago, at the beginning of my career! Jay Jordan, chairman and CEO, the Jordan Company

This book will save you and your company time and money. In business, what else is there? Roger Marino, co-founder, EMC Corporation

You ll find yourself nodding yes, saying That s right, and thinking, Oh, I ve been there, all the way through this grand slam of a book. Whether you re starting a company or running a part of a big one, the level of success you achieve is almost always a result of choosing the right people for the right jobs at the right time. It s all about the who! Aaron Kennedy, founder and chairman, Noodles & Company

Mehr Angebote zum Thema  

Verpasse keine Highlights & Aktionen. Jetzt zum Newsletter anmelden.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, willigen Sie damit ein, dass Ihre E-Mail Adresse gespeichert und gemäß Art. 6 Abs. 1 a) DSGVO verarbeitet wird. Einzelheiten zur Speicherung und Nutzung Ihrer Daten finden Sie unter Datenschutz und Datensicherheit. Zur Optimierung unseres Angebots werten wir in anonymisierter Form aus, wie viele Links in unserem Newsletter angeklickt werden. Diese Auswertung lässt keinen Rückschluss auf Ihre Person oder sonstige Ihrer Daten zu und wird nicht mit anderen personenbezogenen Daten oder Bestelldaten verbunden. Die Auswertung der Klickzahlen erfolgt allein zu statistischen Zwecken.
Eine Abmeldung ist jederzeit über einen Link am Ende jeden Newsletters möglich.
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist dadurch aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den ehemaligen gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

3 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Ladenpreis.

4 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

5 Diese Artikel haben leichte Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer oder ähnliches und können teilweise mit einem Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet sein. Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

6 Der Preisvergleich bezieht sich auf die Summe der Einzelpreise der Artikel im Paket. Bei den zum Kauf angebotenen Artikeln handelt es sich um Mängelexemplare oder die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt oder um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis. Der jeweils zutreffende Grund wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt.

7 Der gebundene Preis des Buches wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Preis.

8 Sonderausgabe in anderer Ausstattung, inhaltlich identisch. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den Vergleich Originalausgabe zu Sonderausgabe.

9 Der Preisvergleich bezieht sich auf den Originalpreis eines neuen Exemplares.

Alle Preisangaben inkl. gesetzlicher MwSt. und ggf. zzgl. Versandkosten.