x
Winning on Purpose

Winning on Purpose - The Unbeatable Strategy of Loving Customers

Buchleinen, Sprache: Englisch
28,70 €
inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten


Produktdetails  
Verlag Harvard Business Review Press
Auflage 2021
Seiten 288
Format 16,3 x 2,4 x 24,3 cm
Gewicht 576 g
Artikeltyp Englisches Buch
EAN 9781647821784
Bestell-Nr 64782178UA

Produktbeschreibung  

Great leaders embrace a higher purpose to win. The NetPromoter System shines as their guiding star.

Fewmanagement ideas have spread so far and wide as the Net Promoter System (NPS).Since its conception almost two decades ago by customer loyalty guru FredReichheld, thousands of companies around the world have adoptedit-from industrial titans such as Mercedes-Benz and Cummins to techgiants like Apple and Amazon to digital innovators such as Warby Parker andPeloton.

Now, Reichheld has raised the bar yet again. InWinning on Purpose, he demonstrates that the primary purposeof a business should be to enrich the lives of its customers. Why? Because whencustomers feel this love, they come back for more and bring their friends-generatinggood profits. This is NPS 3.0 and it puts a new take on the age-old GoldenRule-treat customers the way you would want a loved onetreated-at the heart of enduring business success. As the compellingexamples in this book illustrate, companie s with superior NPS consistentlydeliver higher returns to shareholders across a wide array ofindustries.

But winning on purpose isn't easy. Reichheld alsoexplains why many NPS practitioners achieve just a small fraction of the system'sfull potential, and he presents the newest thinking and best practices fordoing NPS right. He unveils the Earned Growth Rate (EGR): the first reliable,complementary accounting measure that can truly leverage the power ofNPS.

With keen insight and moving personal stories, Reichheldadvances the thinking and practice of NPS. Winning onPurpose is your indispensable guide for inspiring customer lovewithin your own teams and using Net Promoter to achieve both personal and businesssuccess.

Rezension:

"...a clear and passionate argument for companies focusing singularly on making the lives of their customers better-a thought-provoking thesis as more businesses shift from a primary focus on serving shareholders to embracing the values of stakeholder capitalism." - Charter

Advance Praise for Winning on Purpose:

"[Reichheld's] most important work to date. It proves that the primary purpose guiding all great organizations is to enrich the lives of customers." - John Donahoe, CEO, Nike (from the Foreword)

"Reichheld is a true pioneer in his field . . . his practical ideas earn a high Net Promoter Score." - Adam Grant, New York Times bestselling author, Think Again; host, TED WorkLife podcast

"Reichheld has again delivered a compelling and remarkable piece on winning through customer loyalty . . . 'Do the right thing' and read the book!" - Andrew C. Taylor, Executive Chairman, Enterprise Holdings

"This book is fantastic! Net Promoter is more rel evant than ever in the digital world." - Brad Olson, Chief Business Officer, Peloton

"[Reichheld's] thinking has influenced our organization for decades, and he has raised the bar once again." - Tim Buckley, Chairman and CEO, Vanguard

"This book shows how NPS provides companies with both a moral compass and a powerful tool for success." - Zeynep Ton, professor, MIT Sloan School of Management; author, The Good Jobs Strategy

"Winning on Purpose confirms [Reichheld] as the unquestioned leader in his field. It's a must-read for any businessperson pursuing sustainable success." - Walt Bettinger, President and CEO, Charles Schwab

"Reichheld has changed the business community forever, first with Net Promoter and now with Earned Growth. Every entrepreneur should read this book." - Dave Gilboa, cofounder and co-CEO, Warby Parker

Mehr Angebote zum Thema  

Verpasse keine Highlights & Aktionen. Jetzt zum Newsletter anmelden.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, willigen Sie damit ein, dass Ihre E-Mail Adresse gespeichert und gemäß Art. 6 Abs. 1 a) DSGVO verarbeitet wird. Einzelheiten zur Speicherung und Nutzung Ihrer Daten finden Sie unter Datenschutz und Datensicherheit. Zur Optimierung unseres Angebots werten wir in anonymisierter Form aus, wie viele Links in unserem Newsletter angeklickt werden. Diese Auswertung lässt keinen Rückschluss auf Ihre Person oder sonstige Ihrer Daten zu und wird nicht mit anderen personenbezogenen Daten oder Bestelldaten verbunden. Die Auswertung der Klickzahlen erfolgt allein zu statistischen Zwecken.
Eine Abmeldung ist jederzeit über einen Link am Ende jeden Newsletters möglich.
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist dadurch aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer auf dem Umschlag, Beschädigungen/Dellen am Buchschnitt oder ähnlichem. Diese Bücher sind durch einen Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den ehemaligen gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

3 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Ladenpreis.

4 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

5 Diese Artikel haben leichte Beschädigungen wie angestoßenen Ecken, Kratzer oder ähnliches und können teilweise mit einem Stempel "Mängelexemplar" als solche gekennzeichnet sein. Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung, wie diese vom Hersteller oder von einem Lieferanten zur Verfügung gestellt wird.

6 Der Preisvergleich bezieht sich auf die Summe der Einzelpreise der Artikel im Paket. Bei den zum Kauf angebotenen Artikeln handelt es sich um Mängelexemplare oder die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt oder um eine ehemalige unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis. Der jeweils zutreffende Grund wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt.

7 Der gebundene Preis des Buches wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen gebundenen Preis.

8 Sonderausgabe in anderer Ausstattung, inhaltlich identisch. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den Vergleich Originalausgabe zu Sonderausgabe.

9 Der Preisvergleich bezieht sich auf den Originalpreis eines neuen Exemplares.

Alle Preisangaben inkl. gesetzlicher MwSt. und ggf. zzgl. Versandkosten.